hejhopp


Idag har varit en lite bättre dag än igår faktist. Fast jag fortfarande inte har fått mejlen o funka, o fast jag hade skola i 1½ timme. Men vet ni, tro de eller ej, men redovisning e int så farlit, o ganska rolit då man fattar de. Hade sång också, de var också kul.

Imoron blir de läkarbesök kl 10 för att få en slutlig dom om min snara framtid. Sen blir de kaffe med Marta och hoppas hoppas blir de dans på kvällen!

Mallan flyttar till sitt egna crib på fredag, så då blir de att bo där mellan fredag och lördag :)
Och så kommer Jani hem i helgen, nu har de nog gått lite för länge sen jag såg honom senast. Stackars er tjejer som har er pojkvän i drakan (hihi, förlåt, skadeglädje är den bästa glädjen...eller ;)?) o får se honom bara på helgerna.

huj, nu har mitt té svalnat och blivit kallt, det var inte alls gott nåmer. Bäst att fara o sova då.

ja just de, ja beställde flygbiljett till Helsingfors framåtibax, de blev o kosta 74 euro. Billigare för mej att flyga än att ta tåget!


mallan på helsingfors-vanda i maj, påväg till turkiet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0