Bilder i mängder, för en gångs skull.



Eftersom jag är usel på att ladda upp bilder, så tar jag o visar lite bilder från 2008/2009 och 2010 som fanns i arkivet. Enjoy!



Jag o Mallan var till stockis i november 2008.


Jag gick FSG's dansledarutbildning och fick träffa Annika Sjöö på hösten 2008.

2009

Twilight och Robert Pattinson boomen. Jepp, ja va med!

Världens bästa Nadja försvann i Januari 2009.

Satu, Malin och Ida var till Hemavan. Underbart!

Satu och Elin var på sin första hockeymatch. Glada tjejer, ja tror sport vann dendär gången :)

Jag läste alla twilightböcker som en dåre. O tydligen var jag fast i någonslags cokis-period.

Fashionweekend i April 2009. Annu modellade, jag dansade. Efteråt bar de av till Sky som underårig.Krog är väl alltid roligt när man int har åldern inne ? :)

Teater-diplom togs av Jessica Soffan och Satu.

Jag fick mina älskade raybans av en snäll tjej i Sverige :)

Titioo var liten och söt.

Maj i skolan spenderades ute o solen.

De blev sommar och jag klippte pannluggen rak. Syns int så jätte bra på bilden, men så var fallet i alla fall.

Jag och Ida spenderade 2 veckor ute i Europa. Bland det bästa jag nånsin har gjort. Här pajar vi hästar i Danmark.

Bregenz, Österrike. Jävla bra breakdansare och jag. Haha, bästa dagen på hela resan!

I augusti träffades blondina och jag i Tammerfors. Underbara Maltatytöt.
Marta bestämde sig för att flytta tillbaka till Finland. Mycket glad Satu.

Jag var ut och fotade Titioo i augusti/september. Hon hade växt lite under sommaren.

Världens vackraste.

Satusta tuli blondi.

Abi-året började, här var en av våra temadagar. 80's. Världens bästa Jessicor på bild.

Vi var på världens hemskaste resa till Polen. Denhär dagen var ännu bra, dagen efter var längsta dagen i hela mitt liv.

Titioo hade lite roligt  me grannfrassen, och vi fick två underbara kattungar trots missfallen med 2 ungar några veckor tidigare

Rasmus och Siiri

Jag och Malin gjorde en nostalgi-trip till Helsingfors för att höra på BSB.

Glad Satu och glad (världen bästa)Malin på BSB-keikka. Vi var lyckliga som bara vad.

Backstreet Boys! AH, dom var så jävla bra!!!

Satu fyllde 18!

2010

Siiri och Rasmus växte i rasande fart.

Abina var på en hurja Abikryssning. Ida, Jessica och Satu dagen efter allt partajande. Men de va bara uuten nousuun eller hur jeba?

Nu blev bilderna lite fel väg. Satu och Jebapeba.

Söta Mia och Ida!

Söta Ellanpellan och Mallan.

jahapp, såsånt. Ja har altså int laga upp nå nya bilder sen februari. Nu skämms jag nog lite. Jag hoppas på en förbättring

Kommentarer
Postat av: mallanballan

hääärliga bilder! :D Men den först från vår stockisresa e ju helt jätte fin!

2010-05-03 @ 19:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0