sitta fast med bilen i snön.

Nej nu har jag fått nog! Var får man kontaktuppg. till himlen, för nu ska ja ringa o klaga! Man ser knappt huset för det är så mycket snö. Ja, jag skall i alla fall ut o skotta bort den, men vart vet jag inte.

Sku ti bibban till 10 idag. Int nog med det att jag försov mig lite, nej, vi fastnade i snön med mamma o pappa på gården, så där stod jag o kämpade med att buffa bilen då pappa tryckte på gasen. Jag kan ju tillägga att mamma satt inne i bilen och tittade på.

Jessica M hade stött på samma öde. "Sitter fast i snön me bilen kommer då jag slipper loss >:(" skrev hon till mig. Meddelandet var, trots att jag kände medlidsamhet (finns int det ordet, så hittade jag på det just, så nu finns det) till henne, lite komiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0