Snyggt parkerat Satu.

Julrean suger. Det har den alltid gjort. Men jag menar, när har den nånsin varit bra? De ända stället julrean är någålunda bra på är i sportbutiker eller typ..ja..suomalainen kirjakauppa! Men dit har ja int vari i år.
I alla fall så var jag duktig idag. Jag körde ner i grott/torg/källar-parkeringen idag. Ensam. Det gick bra. Men varför står det  där uppe att det finns lediga platser men där nere att det är täynnä. Helt skit. I alla fall fanns det en super parkeringplats ti mig. Det bara blinka Satu ovanför den. Bra tyckte jag och körde in i den. Det var inte förrän då jag och Jessica sku fara från platsen jag märkte att jag lånat lite av grannens parkeringruta. Oj, lite nolo kanske. Men Jessica fick sig ett gott skratt i alla fall. Jag är alltid glad då jag kan vara andra till lags. höh höh.

Nåja, jag parkerade "fint" vid rutan och for opp till H&M. Blev rädd för några spurgun som värmde sig i grottans uppgång, så jag raskade lite på stegen. Dom trodde säkert jag hade bråttom. Nåja, det hade jag i alla fall int.
För exakt 1 månad sedan var kanske en av år2009es bästa dagar. Jag o Mallan var på Backstreetboys konsert.

Kommentarer
Postat av: mallan

aaaw de va så sjuukt bra! ja vill igen <3 :D

2010-01-04 @ 15:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0