Satu a.k.a tuttan eller tuttis....tyvärr


Många har frågat sig själva...och mig, varför nån kallar mig för tuttan eller tuttis. Nu skall jag förklara fallet. Såhär var det:

Malin kallas för mallan
Elin kallas för ellan
Edith kallas för eddan...

Vi satt på en tyska timme. Jag malin och jessica. Malin blev kallad för mallan som vanligt..men sen sku Jessica säga nått till mig. Så hon vänder sig om och tittar på mig och skall just säga tutus (som hon bruka kalla mig för...men  hur det namnet kom till är en annan historia) då hon av nån anledning lägger ett till t dit i mitten. Såhär lät det ungefär
"TUTT....an!?" "TUTTAN"
Sen börja hon och Malin skratta, jag blev bara röd. Som vanligt. Sen utvecklade de namnet så nu finns också tuttis med i bilden.

Sad, but it's true!

Kommentarer
Postat av: Jeba

vem är denna smarta brud, som kläcker ur sig sådär läckra smeknamn? ;D

2010-01-12 @ 21:31:48
Postat av: elin

it's not sad, it's awesome ;D

2010-01-13 @ 15:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0