Kreativ blogger


Jag fick en Kreativ Blogger award av Pernilla, tack ska du ha!

Nu är det min tur att ge vidare den till andra bloggare!


Såhär går det till:

1. Kopiera awarden på er blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award


7 intressanta fakta

1. När jag blir gammal vill jag bli en skruttig alpkärring som är fet och har en egen get och bor i alperna.
2. Jag vill gå på röda mattan med alla andra kändisar och bli fotad i en ljuvligt vacker klänning.
3. Jag och Malin byggde engång en repstege och klättrade upp för den till balkongen, fastän den inte var pålitlig, repstegen altså.
4. Jag har bott halva min livstid i Sundom, men före det bodde vi på 7e våningen i brändö.
5. Jag ser lite framemot studentskrivningarna, eftersom man får sitta där och mysa med sig själv och äta massa god mat på samma gång som man är kreativ och skriver prov.
6. Jag har aldrig varit lika nervös som då jag skulle hålla en muntlig argumentation framför klassen i kurs 6 i modda förra året. Det berodde på att alla andra som gick kursen var 30r och jag var bara en ynklig liten 2a(kändes det som).
7. När jag blir nolad blir jag lika röd som en tomat och nu överdriver jag inte.

Och awarden går till följande:
Malin
Jae
Jeba

Annu
Ida

Ja, de blev bara 5 stycken men det får räcka.

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

ja hinner int göra dehär nu men THÄÄNKS BABE för att du vald mej hihi ;) <3

2010-01-27 @ 15:42:33
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0