Inget Ollis för mig

Jag har haft 7 lediga dagar av 18. Visst har det kommi in pengar, men det räknas ändå inte. Jag har inte haft tid att hoppa i snöhögar eller skrinnat eller gjort något annat jullovigt. Mitt eget fel dock, jag vet.
Alla andra var på Ollis igår. Inte jag. Hade ingen absolut ingen ork. Att jobba hela jullovet istället för att chilla som dom flesta andra lägger sina spår. Nja, kanske man inte kan säga sådär men i alla fall.
Istället var jag hemma med Sarah och hade sisters night..in? Ja, bra hade jag det i alla fall :)
Idag skall jag göra allt det där julloviga jag missat...och läxor. För visst har man läxor över jullovet, vem har sagt att det sku vara ett läxfritt lov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0