godis och cocis


Vi sko ut och äta och sedan ut i natten. Det blev inte riktit så. Det började med att mamma och jag kom hem med mat och vi åt så vi höll på att sprängas. Ja, ut och äta var inget alternativ nåmer. Så vi tänkte att vi far till Crystal. Jag somnade och senare gjorde Sarah det med. Vi vakna halv 8 och orkade inte fara ut. Så vi for till ABC och köpte godis o cocis. Det blev en hemmakväll :)

Idag har vi varit med pappa ute och fotat. Ljuvligt väder. Första gången jag har varit ute i år ...typ...

chill söndag


Jag och Jessica i Polen...bilden har inget att göra med nånting..men jag måste ladda upp nån bild så det blev första bästa:)!

Kommentarer
Postat av: Annu

jo Ina va helt bedårande vacker! Aldrig sett en så vacker brud förut!! Synd bara hon inte vill ha bilder upp :(

jo jag va rätt fin jag me, hehe! nånä helt perus! :)

2010-01-10 @ 20:55:57
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0