Fjant på görans


Printade just ut ansökningsblanketterna till Musikalakademien. Nu skall jag bara skicka in dom. Får se hur det går.

Började idag kvart före 10, men eftersom pappa sku ti stan till 9 for jag också till 9. Kvart före 10 for jag som vanligt till klassen. Det jag inte visste då, utan först 10 minuter senare, var att läraren var sjuk och att vi inte hade nån timme. Ja, det är ju kiva att lärarna informerar så bra, för om jag sku ha vetat dethär i går skulle jag ha haft sovmorgon till klockan 13.15. Typsikt.
Nå jag o mallan pös till stan och satt och fjanttade oss på Görans, Mia joina också efter ett tag :)


Så jag har gått på övervarv idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0