Dagens

Att ha två vilda kattungar är kanske det roligaste som finns, inte såklart när man måste springa efter dem och hindra dem från att klättra upp i gardinerna men i alla fall..

Dagens roligaste hände, som man kanske kunnat räkna ut, med domdär två filurerna.
Kattungarna löpte amok i vessan. Skulle tvätta tänderna så joinade dem...dock inte i springandet. Dom brukar hoppa upp på vessabyttan och titta på mig när jag tvättar mig, och så även denhär gången. Det den gula, som förövrigt heter Rasmus, inte visste, var att vessalocket inte var ner. Så han tar sats och skall hoppa upp på vessabyttan då han hoppar rakt ner i gapet. Roligt som tusan såg det ut, men värre var det att måsta agera vessadykare för att få opp honom. Det blev inte bättre av att måsta tvätta honom, kattens klor har lagt sina märken i min hud.
Kanske jag sku ta o lära dem att gå på vessa som riktiga människor...undrar hur det sku gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0