Tisdag...FASTLAGSTISDAG!


Jahapp. Så var det tisdag idag då. Tisdag betyder House. Tisdag betyder också att det är onsdag imorgon, vilket betyder att jag har tyska hörf. Men framför allt betyder tisdag att det är torsdag i övermorgon, vilket i sin tur betyder PENKKIS OCH ABIKRYSSNING. Wuhu säger jag, vad säger du?

Skall så småningom iväg till skolan på planerande av penkkis och kryssning, och sedan iväg till djurläkaren med våra underbara katter. Jepp, dom ska få varsin spik mot nånting. Kanske det var kattpest o sånt?

Hittills har jag haft en bra dag, så jag ska inte klaga...därför gör jag inte det heller.

Men nu ska ja ta o fixa mig o sedan bära iväg mig själv till skolan.
Ha en bra dag!

Ja o så va de ju fastlagstisdag. Ja ska försöka hålla mig borta från en bulle.


Kommentarer
Postat av: Lina K

Vad kul med penkkis! Vad ska du klä ut dig till? =) MUMS med fastlagsbulle, hade tänkt baka i dag men fanns ingen mandelmassa kvar i butikerna så blir i morgon istället ...

2010-02-16 @ 19:03:40
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: mia

På fastlagstisdagen Får man faktiskt äta bulle, eller t.o.m. flera. :)

2010-02-16 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0