Super Nanny

Var i morse och gjorde engelska hörfen. Fattade texterna men sen då de kom till frågorna så var det värre. Satt där själv som ett stort frågetecken! Men jag hoppas attt det nu gick någålunda bra. Nåja, nog pratat om det.

Sitter och tittar på en gullig kattunge som jagar sin egen svans. Ah, denna glädje som fylls innuti mig när jag ser hur dumma andra kan vara. Det får mig att inte känna mig så ensam i denna stora värld!
Okej, ja ska sluta burna mig själv, alla vet att det ändå inte stämmer (;

Jag trodde jag hade tappat bort pappa, men han ringde just och sa att han var på jobbe. Så nu behöver jag inte oroa mig för det längre...heh, som om jag sku ha oroa mig för det!

Nåja, en sista grej ännu före jag far ut o gå eller börjar läsa på studenten. Jag håller på med supernanny metoder ti mina kattungar. Varje gång dom gör nånting dumt, som t.ex. går på matbordet, så för jag dem på naughty stairs. Tror ni det kommer att funka? Ja menar, så dom till slut fattar att man inte får gå på matbordet...

Kommentarer
Postat av: Annu

Tack söta rara, ska försöka det!

2010-02-15 @ 13:31:42
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0