step up


Fick ut mitt prov i textkompetens o det gick bra. Så jag är nöjd. Hoppeligen har jag inget att oroa mig förpå fredag. Jess, imorgon ska jag o handla min matsäck ill fredag. Va ska jag köpa? Ah, det är kanske det bästa med hela studentskrivningen. Att få äta sin matsäck. Ja tror alla abin kan hålla med om dethär.

Idag har jag haft 1 block psykka. Inget mer. Skönt. Kom hem, var en stund på datorn o kollade sedan på step up. Sko köpa step up 2an men den va slut på topten så ja ska ta o beställa den från cdonpistecom.
O så dansade jag en stund där nere. Tänkte komma upp o bränna en skiva så ja har nå musik att dansa till, men fastnade framför datorn. Så här sitter jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0