Jeba

Läs aldrig på prov med Jessica M i bibban. Hon bara pratar och stör. För själv är jag ju en ängel och säger ingenting till henne. Aldrig att jag skulle ha kläckt ur mig : "hör på det här" o sedan läst upp en bit ur min text. Höh höh ;)

oh, mitt hjärta smälter när jag tittar på våra katter då dom sover. Kan man vara sötare? häähää, det vet ju int ni för jag har ingen bild på dem här. Men ni kan ju tänka er! Oh, jag e jobbig idag!

Ja, o så vaknade jag kl 5 för att titta på Finanad-Tjeckien match. Efter första perioden orka jag inte titta nåmer för Finland spela så uselt så jag fortsatte att sova. MEN..Finland vann så de e helt lugnt! Däremot förlora Sverige sin match. Hehe, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0