bonbon


Jag slapp hem till min efterlängtade bonbon slickepinne. Just nu håller ja på att komma till saltet i mitten. MUMS!

Igår var det olliskväll för hela slanten med vasas svenska abin. Ja, o korsholms också, men ja räkna med dem i benämningen Vasas.
Skoj var det och de flesta verka ha roligt. Jag hade de super, dansa hela kvällen än en gång!

Idag hade jag ett block psykkaprep. Inga kommentarer.  Efteråt for jag en stund på stan med Malin och Mia, o sen tillbax till skolan för att kolla på koristurnering. Övis gymn. vann båda matcherna. Jess!

 Ja o så blev jag på stan snål på en slickepinne men ja visste att den vänta på mig här hemma så ja issa int köpa. Duktigt Satu!

Nu härjar jag lite me katterna.






Kommentarer
Postat av: Sarah

Stoora katter :O

2010-02-08 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0