16 december, 8 dagar till jul, 0 dagar till min födelsedag, woop!


Detta är en varningstext. Detta inlägg kommer att handla om bara mig. Bilderna innehåller till 99% bara mitt tryne. Så om det är någon som är allergisk mot mig, vänligen skrolla snabbt neråt lr läs någon annans blogg.
NÅJAA nu börjar de!

Rubrik:
Satus förändring.



Dehä foto e taget nån vecka efter jag hade fyllt 18,


Januari

Februari

April



Maj

Maj

Juni

Juni

Juli

Augusti

September

September

September

Oktober

November

December

Igår

Har jag ändrats? syns det att jag är ett år äldre? har jag fått rynkor?? va?va? 

Kommentarer
Postat av: Lillannillan

de syns no, men rynkor, njaeee, int ennu ;) så ännu böver du int böri använd nattcreme för åldrande hud ;) Grattis ennu!!! :) kram

2010-12-16 @ 21:05:16
URL: http://lillannillan.blogspot.com
Postat av: Sarah

Sot e du!

2010-12-20 @ 03:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0