choco


Idag har jag gått på stan
Varit på sång
Gått på stan med Jebo
Varit på dans
...och ätit choklad.

De har blivit lite mycke choklad på sista tiden...men vad kan man då de närmar sig jul!!
Jag kanske, men bara kanske(!!!) börjar godisstrejka efter nyår. Det beror på om Jani får mej övertalad för ja tyckte han nämnde att om han tänker göra de(vilket han kommer att göra om han int failar) så måste jag också göra de för de e orättvist (lr nånting dit åt) om jag får äta godis men inte han.
Huh det blev en lång mening. Själv föll jag av kälken (aka meningen) efter första kanske. tror ingen orkade läsa igenom det där.

Snart kommer dehär bli en kiva blogg med bilder, men först måste jag lära mej ta dem så tar nog ett tag ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0