17 december

Hör på Lady Gagas boysboysboys! Nice låt, den svänger ju ;D fast nog har jag ju veta det förr, tror tillome ja har kommentera den i ett annat inlägg.

Har inte så mycket på hjärta faktist. Blir väl Ollis ikväll en stund. Annars börjar jag jobba kl 8 imoron så de blir nog ingen lång natt för min del. Men bättre det än ingenting...

Ja kan int fatta att Sarah kommer hem om 4 dagar (det är nu ni hör några glädjetjut i bakgrunden, ni får fantisera själva hur dom låter).
Jag saknar henne så mycket så tårna håller på att domna bort!


Imorgon efter jobbet blir det att rusa till träningar som håller på en timme, och efter det får jag träffa Janibunny (parentes 1: Han kommer döda mej för att jag skrev det där på nete, förlåt!) (parentes: 2 Du kan Jani tänka att jag tittar på dej me mina hundvalpsögon så kanske du lämnar mej vid liv:)) woopwoop!

Nej nu ska ja börja fixa mej för kvällen, sitter fortfarande med jobbtröjan på. Hups!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0