söndagkväll


Nu har jag äntligen sommarlov. När alla andra börjar skolan imorgon, tänker jag njuta av min första sommarlovsdag. Va sägs om att shoppa eller sola...eller kanske ja bara tar de lungt. Nåja, det där med sola kan jag väl skippa. För högst antagligen (så har det vari hela sommaren) så är det dåligt väder nu då jag är ledig.

tisdag åker vi iväg ner mot Helsingfors och på onsdag tar Sarah första bästa flyget till USA. Där är hon enda till julen. Följ me henne på hennes äventyr bloggen.
Jag kommer nog att sakna henne. Det är ju länge till julen. MEN, om allt går som planerat, så far jag o hälsar på henne till USA i höst eller sen längre mot julen!

Idag har jag suttit med underbara Jessica x2 och Ida vid uniparken. Vi hade minipicnic. Jeba berättade lite om sommaren i stockholm, o så skvallrade vi bara annars om de senaste. Sådär som de ska vara. Super helt enkelt.
Vi bestämde med Jeba också att fara ti powerpark nästa helg. Jani är väl sådär halvt me på de, vi borde bara hitta nån 4e att ta med oss (;





Ja saknar inte gymnasiet. Men abi-året var super. Där har ni att se fram emot om ni ännu inte har gått ut gymnasie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0