Goooood morning!


Gomorron världen!  (här kommer jag! -de e nån svensk pojke som sjunger en sån låt, men ja kan int komma på vad han heter. Dålig är han iaf.)

Jag tänkte ta o berätta om hur skönt det är att ha sommarlov och min första sommarlovsdag, men nu kom jag på, att jag hade ju faktist 2 veckor ledigt i april före jag börja jobba i våras. Så dit for de. Attans, va ska ja nu skriva om...

Att vakna lite före 11 då alla andra (yngre) traskar iväg till skolan klockan 9 är ju skoj. Men jag är fortfarande lite avundsjuk på de som har ett abi-år framför sig. (int de där med studentskrivningar o massa jobb me skolan, men allt de andra). Och för att inte tala om ABI KRYSSNINGEN. Helt klart värt de!

Idag ska jag nog dra min rumpa mot stan o fara o shoppa lite. Bara för att de är så roligt att slösa pengar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0