Zumba


Nåja, nu har jag testat på Zumba. Helt roligt. Hade kanske lite för höga förväntningar, men nåja, vi får ju se imoron om det funkade.
Efter timmen fick ajg nog en ordentlig tankeställare. Här ska de int latas nåmer, nu (ursäkta) fan  får jag ta o röra på fläsket. Annars kommer jag end'a up som en köttbulle resten av livet!

Förvörigt vill jag börja dansa igen. De där Zumba va mer träning än dans. Och lite för latinskt för min smak, fast jag nog gillade det. Men jag vill börja dansa street o show igen. Jag vill Jag vill Jag vill. Hoppeligen efter jullovet!!

På fredag får vi veta Finska preliresultaten. Jag hoppas så innerligt på ett L. Sa till mamma att jag inte kommer hem om jag inte får ett L.. nåja, kanske lite överdrivet, visst blir jag glad för ett E också, men ja sko ju så gärna vilja!

Matte på fredag. Skönt att få de över. Jag nästan väntar på de!

Oh, nu vill jag sluta skolan och uppleva världen istället!!!

Kommentarer
Postat av: janina

sv: naw va söt kommentar =D

2009-09-23 @ 21:50:15
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0