Gårdagens inlägg som blev ett utkast

Ni vet den där känslan på morgonen då man vaknar. Man intalar sig själv att så inte är fallet, men efter att ha ätit morgonmål och druckit nånting varmt och ingenting hjälper inser man faktat. Man har tagi o blivit förkyld. Jess! just såhär passligt till studentskrivningarna. Viktigaste proven i hela mitt liv hittills. Jätte bra, NOT!
Ja va så sjuttons nervös. Händerna var svettiga och iskalla. Sen började det. "Tämä on...Nyt koe alkaa!" Då har man inte ens förstått att det börjar så man blir smått i panik och där pratar redan en gubbe i full gång.
Svåraste hörfen jag gjort hittills. Jag har sagt det förr och jag säger det nu. Det blir svårare för varje år som går. Varför?
Mamma sku vara snäll och köpa glass till mig idag. Sedan kommer hon hem med Tofuline glass. 100% gjort av växtnånting, inte en ända droppe mjölk.
Jag hatar tofu.
Men det gick att äta. Så farligt var det inte. Huvudsaken var att jag fick nånting att kyla ner halsen med...



Ja nått såntdär skrev jag igår..förstår int hur det inte blev ett inlägg

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej idag har jag varit i skolan sen efte rdet tränade jag och bloggade ;D

2009-09-08 @ 00:03:47
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0