Nej nu!


Janina rekomendera filmen The Proposal i hennes blogg här om dagen. Såg den idag. Den var helt bra. Så bra som amerikanska romantiska komedier kan bli. Men en mycket härlig onsdagsfilm att sitta o mysa framför.

Jag sku på lenkki. Har jag varit? nej! Varför i hela friden är jag såhär lat? Jag brukade ju dansa o ha bra kondition..inte nåmer. SKIT säger jag bara. Och sen klagar jag bara för att konditionen ligger på 0 och allt går neråt. Men det är ju fan mitt eget fel, så jag får nu bara ta o inse fakta. Nej, ja ska faktist börja träna. JAG SKA! nästan så ja sko kuna börja göra situps med det samma.

Idol om 5 minuter.


O så har jag bra varit äcklig idag. Mjukiskläder och smutsigt hår. Men ibland orkar man faktist int se snygg ut, eller fösöka.

Nej fan! magisar hela idol! Nu ska ja flytt på fläske, de ska försvinna! haha


Kommentarer
Postat av: Janina

hahahaha, va tyckt du om dendär scenen då hon hoppa runt elden me mommon ? :D

2009-10-01 @ 20:48:15
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0