Hur var det att leva på 80talet?


Nåja, så är helgen nästan över. Borde öva på psykkaprovet som jag har på tisdag, men det är ju så tråkit att läsa en torr bok om personlighet.

Istället for jag på yearbookyourself.com o gjorde mig själv till 80-talist. Skojj!


Satu 1982

Satu 1984

Så nu vet jag hur det var att leva som ungdom på 80-talet.



Satu 2009 fredagen den 25.9


I fredags var vi hos soffan på Abi-kommitté fest. Igår var vi hos Eddan på 18 års fest.  God mat och mycket vänner har altså helgen i stort sett bestått av. Snart bär det av me Jessicax2 o äta nått på stan. Mamma och Pappa e borta så jag får int i mig nå mat annars.

Och så ska jag ännu till sist publicera stockholmbilden som redan en gång kommit upp här. Slogs i morse av tanken, att jag verkligen sku vilja uppleva den staden lite längre än bara några dagar. Ett mellanår i stockholm kanske inte sku vara så fel?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Söt du e!

2009-10-03 @ 16:17:03
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0