Dagen i stora drag

Idag har jag:
Vaknat
Farit trött till skolan
Lätat efter provklassrummet
skrivit prov
funderat på annat medans jag skrev prov
tittat på klockan
tyckt att underskrift på provpapper av läraren är onödigt
KOM IGEN LIKSOM!
skrattat inombords åt alla osäkra ettor som inte vet hur man skall svara på frågan
konstaterat att jag var och är likadan
undrat när jag skrivit klart provet
gått ut ur auditoriet
skrattat åt psykkaprovet
ätit skolmat
gått emot Malin och farit på kaffe
sagt pucko åt mig själv
skrattat åt mattestudenten mokan
hoppats på att de inte höjer gränsen för mycket
gått på stan
köpt läkerol
läst veckorevyn i suomalainen
kommit hem
blivit äcklad
bakat kex
sett på idol
spelat farmville
blivit glad
blivit engslig
blivit störd
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0