Backstreet boys asså!



Så jäkla bra dag! For på kaffe med Mallan idag. Vi bestämde oss att nej fan, vi SKA o se på Backstreet boys ti Helsingfors i december. Och nu är biljetterna köpta och kommer hem på posten nån dag. WUUUHHUUU Jag o Malin kommer ha så jäkla kul! Äh va jag är glad! Jag menar, backstreet boys har ju inte funnits i princip på länge..eller dom har ju inte haft nått nytt på länge. Man fatta va nostalgiskt. Jag har varit sånt fan av dem så de kommer bli helt jäkla roligt att höra dem nu ! SÅ jävla bra!

Sen kom kusinen och hennes pojkvän på besök också. Alltid roligt med lite variation i vardagen!

Nu ska jag börja laga läxor och sen peppa inför morgondagens studentskrivningar. Kan int fatta att det faktist är imoron som det börjar. Imoron börjar steget närmare skolavslutningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0