1a september


Likadant väder som igår. Jag fryser aningen på busshållplatsen, mendå jag kommer till skolan skiner solen. HUR SJUTTON SKA JAG VETA VAD JAG SKA SÄTTA PÅ MIG PÅ MORGONEN??!!
Ena sekunden regnar de och nästa skiner solen!
Ge mig en ordentlig höst!

1a september idag. 1a dagen på hösten egntligen, för är det inte så att man börjar räkna hösten från september?
Jag gör det i alla fall.

Dagen har inte varit värst lång och jag har tillochmed fått känna mig lite duktig.

2 veckor och 5 dagar har gått av skolan och ajg är i full gång. Aningen nervös för studentskrivningarna som närmar sig med stormsteg. Ja, om 6 dagar e de finska hörf som gäller. Efter det är det bara 2 hörfar och 6 skriftliga prov kvar. Sedan är jag student!

Nåja, klockan är 20 före 2 och jag är hemma. Skönt att sluta skolan tidigt. Men andra ord, skönt att få komma hem och sova.
Gonatt för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0