tjock o lycklig


Dagens dubbelbokning gick smärtfritt och jag fick komma en timme tidigare och köra istället.
Det är nog super skojjigt att köra bil, idag övade vi backstartar och sånt. Gick super tyckte jag! Det tyckte bilskolaläraren också så ja fick köra tillbaka till bilskolan, skit skojj att köra i traffiken! Äh, ja väntar på måndag då jag än en gång ska fara o köra. Duktig Satu!

Skolan var nu som den var. 3 läsämnen efter varandra är ganska jobbigt. Men Samhällsläran tar ut de för det är lite som högstadieflashback.

Bilskolateori från kvart över 4 till kvart före 6. Helt okej, inte lika tråkigt som senast. Det beror så mycket på läraren hur rolig timmen är!!

Ikväll kommer Sarah hem så det blev inget Åbo för mig.



FLÄSHT

Kommentarer
Postat av: mallan

vet du va?? du har en kattrumpa i ansikte ;D

2009-10-26 @ 14:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0