Muse


Pappa sitter o hör på Paramore, och för en stund sedan var det Jennifer Lopez och före det Miley Cyrus, hihi.

Ska bara ta det lugnt i helgen. Ikväll ska jag mögla hemma med pappa. Känns mest rätt, har inte riktit lust att ha sådär jätte skojjigt. Bättre att stanna hemma och se på Idol osv.
Förövrigt försöker jag komma vidare i livet och komma över det som hänt. Det funkar helt bra, men allt går i vågor.

Tänkte ladda upp bilder från resan, men konstaterade att jag inte har så många. Mest bara från Auschwitz och Birkenau, och det är ju kanske inte så roligt att titta på. Men kanske det kommer opp ännu nå. Provtiden för photoshop har gått ut så ska be pappa fixa tibax det. En dator utan photoshop känns underligt!! Var redigerar man  annars bilder? 

Men men, bloggen börjar bli tråkig utan bilder så kanske jag sku kunna lägga in nån gammal. Eller kanske ett youtube klipp. Ja, det får de bli.


oh, tänk om man sko ha vari där. Eller om man sko slippa på Muse keikka 22.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0