Fame!

Att dubbelboka sig är INTE bra. Jag hoppas innerligt att bilskolan är på bra humör och är villiga att flytta min tid en timme bakåt.
Var och kollade Fame med Fia. Helt okej film, men den hade inte riktit nån handling så därför var den kanske inte riktit som jag hade hoppats på, altså lika bra.
Kanske far till Åbo i helgen. Skoj!
Jaa just, ja tror jag skall designa min egna studentklänning. Eller någolunda i alla fall. Har en fast bild hur jag sku vila att den sko se ut. Men jag vet inte hur jag skall uppfylla den.

Kommentarer
Postat av: janina

rita den o för den ti fannys mamma på kruunukangas! lovar att du int blir besviken! :D

2009-10-21 @ 21:01:28
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0