Varning! Jobbigt inlägg

Denna lista stal jag av Janina, men har man tråkit så har man!
1. Vem är du: Satu
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag inte hänger upp mig på småsaker och blir sur över det. 
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Varför denna negativa fråga?
4. Detta är jag rädd för: Spindlar!
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sömn och skratt
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Låta mig bli slickad i ansiktet av hundar, röra näsan med min tunga och nysa med ögonen fast
7. Detta tycker jag om att göra: skratta, dansa och få Sarah att säga att jag är konstig!
8. Detta vill jag göra just nu: äta
9. Bästa känslan: att stå framför pubilk, liten eller stor, ingen skillnad, bara jag får uppmärksamhet (;
10. Värsta känslan: sorg
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: hmm..
12. Är jag kär just nu? Nej!
13. Jag vill gifta mig? Ja!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: resa till alla världsdelar och besöka så många länder som möjligt
15. Min käraste ägodel: telefon?
16. Något jag vill ha i present: En resa till New York!
17. Detta har jag på mig just nu: huppare och mjukisbyxor
18. Favoritkläder: Huppare och mjukisbyxor
19. Favoritdjur: djur med päls
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: det mesta går att lyssna på bara man hör melodin
21. Favoritlåt just nu: kanske muse - uprising, eller njaa...ja vet int?
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste är nog musiken, tråkigaste KEMI
23. Stjärntecken: skytte
24. En bok jag älskar: Alla HP och Twilightbäcker
25. En film jag älskar: Pride and prejudice , borde kanske läsa boken också!
26. Tv-program jag gillar: Just nu är det Idol som gäller, fast Jon åkte ut :(
27. Favoritdoft: våren
28. Detta äter jag gärna: ris
29. Dricker helst: Oboy
30. Favoritgodis: choklad och vingummi..o lakrits
31. Vart vill du resa: Usa, New York <3 Jag vill uppleva staden som aldrig sover och landet där ingenting är omöjligt
32. Färg på mina ögon: gröna
33. Min längd: 168 cm
34. Jag tror: att om man vill någonting jätte mycket så kommer man få det också
35. Jag spelar: inte trummor
36. Person jag beundrar: Har nog aldrig beundrat någon..
37. Så här bor jag: i ett stort gult hus med mamma och pappa och titioo, syrran kommer och hälsar på alltid nu och då
39. Det här tänder mig: de ni!
40. Det här gör mig avtänd: ohygienism
41. Favoritfärg: alla färger är fina förutom skitgrönt och skitgult!
42. Favoritcitat: fyller i då jag kommer på..
43. En hemlighet jag vet: hemligheter e väl menade att man skall hålla hemliga?
44 Den bästa present du fått?: Språkresa till Malta och Friends the complete serier collection boxen45. Senast köpta skiva: Inget minne
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Denna fråga skall inte ställas under en dålig dag.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Inte denhär heller..
48. Udda förmåga/egenskap: Får folk på bättre humör
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En apa
50. Vad lyssnar du på just nu? En puttrande kastrull
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Bakat muffins och hjälpt mamma med att städa lite
52. Var är dina föräldrar födda? I norra delen av österbotten
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Photoshop
54. Vilken är din favoritrestaurang? Bacchus har fortfarande godaste lövbiffen jag ätit, så det blir väl det.
55. När badade du i en pool senast? I sommras i Sverige.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jepp
57. Hur många barn vill du ha? 2-3
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Techno helt klart, Fy fan!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Täh?
60. Vad har du för TV-kanaler? Dom vanliga + sveriges vanliga + nån tysk och nån italiensk och nån spnsk och disneychannel och mtv3 plus
61. Har du åkt moped någon gång? Jepp
62. Har du busringt nån gång? o jaa, jätte roligt!
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Har inte ännu fått chansen, men ska nog göra det före jag dör.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? hmm, canarie öarna?
66. Har du en egen trädgård? Ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Mumin
68. Kan du alla orden i nationalsången? tror det.
69. Badkar eller duschkabin? badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? har inte sett så många filmer denhär månaden
71. Favoritpizza? hemlagad
72. Chips eller popcorn? chips och popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? det som faller mig i smaken den dagen
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jessica x2 på Amarillo, men den kommande veckan kommer jag att äta ute varje dag! wuuhuu
78. Favoritchoklad? fazers blå med nötter och kossachoklad.
79. När röstade du senast? har aldrig röstat
80. När åt du en hemodlad tomat sist? i somras, dock var det inte jag som odlade dom..
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Fått VGF's vandringspris, räknas det?
82. Är du bra på matlagning? Jag är ganska bra :)
83. Klarar du att tanka själv? hmm, ja, det gör jag väl!
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen? funderade i somras på att köpa Zumba.
85. Pepsi eller Coca Cola? coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
87. Vad var det senaste du handlade? I butiken här i byn
88. Har du kräkts offentligt? NEJ
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? båda två skulle ju sitta fint!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
91. Har du ringt något betalnummer? nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? det beror väl på..
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? pappa då han bröt akillessenan i måndags.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? nej
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? va?
96. Vad har du i din väska? plånbok, ipod, telefon och läppglans
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? tvättar mig?
98. Vad har du att vara tacksam för? mitt liv
99. Var hittade du den här listan? Janinas blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Ta den om du har tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0