Thomas Sabo


Nåja, efter några dagar av återhämtning från resan, är jag nu tillbaka. Måndagen var lång och gårdagen var pirrig.
I slutskedet var det 3 saker som kom hem med mig från Stockholm och som går utan avdrag till välgörande ändamål för mig. Det är mina underbara skor, min underbara jacka och en underbar kofta. Just det jag behövde.

Idag har varit en bra dag. Den började i evigt pirr i magen, och fortsatte i glädje. Jag har fixat jobb till julen. Kan det bli bättre?

För er som inte har börjat fundera på min födelsedagspresent ännu vill jag visa nånting som jag hemskt gärna skulle vilja vara ägare av.

Lite som Nomination armbanden men man skall inte samla bitar utan såndäna hängande grejer till sitt armband. Det är ju bara för fint. Tyvärr finns återförsäljaren bara i Helsingfors för Finlands del.

Kommentarer
Postat av: Anonym

timanttiset i vasa säljer också den om jag inte misstar mej

2009-11-14 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0