Supo och prov och såntdär ni vet.


FAN VAD JAG HATAR DÅ MAN SKRIVER ETT INLÄGG OCH SEDAN FÖRSVINNER DET!!!

Jag kanske borde sluta öva på prov. Det har gått mycket bättre än förväntat (förutom filosofin), och jag som inte övat typ nått. Eller så har jag bara blivit duktigare på att lyssna på på timmen. Bestäm själv.

Har fortfarande lite pipi näsa efter min incident i fredags (snöt mig) och funderar på att plåstra om näsan lite. Vilket kan ses som lite onödigt, men i alla fall tar folk det mer allvarlit då (inte för att det är det men det är ju alltid roligt att få uppmärksamhet, fast sättet att få det på inte alltid är uppskattat).

Och idag har min världsbild än en gång ändrats lite. VISSTE NI att Finland har en FBI?? Nä, det visste inte jag heller. Den heter SUPO (suomen suojelupoliisi). Fast, det där kanske jag inte ficke säga, för den är väl hemlig? Nå i alla fall finns den på nete redan, så ja tror inte att de tar fast mig...hoppas i alla fall inte det.

Och för att informera omvärlden, tänker jag nu gå och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0