Stockholm dag 2, utan Jeba dock :/

Jessicas flyg blev inställt. ATTTANS va trisst. Jag hade så sett framemot denhär dagen. Nåja, får ta o träffa henne imorgon istället då.
Jahapp, det blir att upptäcka Stockholm ensam då. Äventyr är ju alltid roligt. Ska åka tunnelbana i mängder. Först springa i butiker, sedan kanske det blir Gamla stan. Lite underligt bara att springa omkring och fota ensam. Måste göra det i smyg tror jag. Så shh,säg int till nån att jag är turist. Jag får ta o försöka leva mig in i Stockholmslivet nu då.
Förövrigt är jag rädd för städerskorna. De har redan två gånger varit in o kikat om rummet sku råka vara tomt. Men nehej, här e jag. Nåja,tnkte vara snäll och for och åt morgonmål. MEN DET FUNKADE INTE. Dom har inte varit o städa fast jag var borta nästan  en halv timme. Kanske bäst att pysa helt. Så att dom nu städer rummet nångong.
NU iväg till city (som försäljaren kallade det)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0