stockholm dag 2 forts.

Nånting som är riktit riktit störande, det är att hitta kappan/jackan man lätat efter men i FEL STORLEK!!! Vad är det för skit!!!???? Gick ignom två likadana butiker och int i nån hade di rätt storlek. Nåja, lätandet fortsätter.
Hittade inte ett ända par jeans som sku ha passat, så jag bestämde mig för att inte köpa jeans. Jag kör på jeansleggings istället fast det är kallt, och strumbyxor. Så eftersom jeansen ströks från listan ska jag istället läta efter klänningar och längre tröjor som jag kan ha med strumbyxor, för jeans är omöjligt!
Nu en bild på mina underbara skor. Dom är Mocka, från Vagabond.
Och sen en bild från 80tals dagen
Folk digga mammas glasögon från 80talet. Det gjorde jag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0