Smoothie


Har sovi 5½ timme inatt. Räcker verkligen inte för mig. Var så otroligt trött i skolan så jag höll på att somna på varje timme.

Var och körde idag. Wuhuu, det går framåt. Eller i alla fall tror jag det. Fortfarande lite knyckigt, men det var bara 5e gången, så det får väl vara lite knyckigt ännu, har ju trots allt 10 gånger kvar.

Kom hem och somnade än en gång på soffan. När började jag med den traditionen, i högstadiet? Ja för det var väl då man blev trött?

Nu blev jag mittiallt snål på smoothie...baserat på saft, så aknske jag ska ta o laga en sån till mig.

Julklappsönskelista: En såndän blandare var man kan blanda smoothien. De e som en skål med en propell under, och sedan lägger man på locket o trycker på en knapp, o så blandar det!

Nya avsnitt av Huippumalli haussa. Ja, ibland undrar man nog var domarna ser i de där flickorna. Ingen var speciellt vacker, o vissa kunde inte gå för 5 penni (jajaa ja vet vi har cent!)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0