skype

Sitter och pratar me Sarah på Skype. Vi har kommit fram till att om jag säger hej till henne då hon räknar ti tre och säger hej till mig, så om jag säger hej på 2 och hon efter att hon räknat till 3 så kommer det hej på samma gång. Ja, så nu vet ni de ni som förstod vad jag menade.

Idag har vi haft musikalövning igen från 10-13 och 15-17. Alla var helt slut efter 3 så de blev itne så mycket av de islutet men vi tar igen det imorgon.

Imoron har jag hissaprov. Har inte börjat läsa ännu och har fast hur många sidor som helst. Men orkar man inte så orkar man int. Men jag skall nog öva ännu ikväll.

Nu blev dethär inlägget sådä tråkit vad man gjort, men såna får också infinna sig här ibland. Har man inget roligt att berätta så har man int.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0