att sova på dagen är kanske de bäst som finns!


Sista provet idag och sista inlärningsdagen. Provet hade jag inte ens öppnat boken till så det vet jag faktist inte hur det har gått, och jobbet var bra :). Stog i kassan och paketera, sånt skoj. Ser nog fram emot att jobba där i jul, ska in dit någon dag kanske ännu före jag börjar jobba o gå igenom allt igen så att de nu börjar sitta. Paketerande gick redan bättre idag än i går.

Men tillbaka till skolan. Ja, det var altså det som hände. Traskade tillbaka till skolan, hörde på då några spelade och övade sedan dans med Ida.

Kom hem och somnade, 1½ av underbar sömn, kan det bli bättre? Jag tycker verkligen att sova på dagen är nått av det bästa som finns. Så himla skönt o man mår så bra efter det. Sen åt jag en glass. Men allt sånthär vad jag gjort och vad jag ätit är tråkit att läsa och ganska irrelvant (okej, nu laga ja bara in ordet för att jag tyckte att de passaade) så jag ska försöka komma på nånting roligare att skriva om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0