SOMMARLOOOOOV SOLEN LYSER SKÖNT!!


SOOOOOOOOOOOOOMMMMMAAAAAARLOOOOOVV!!!!

Jepp du läste helt rätt.  ÄNTLIGEN! Dagen jag har väntat på i typ ett år !

Så har man gått ut 2an i gymnasiet och skall i höst påbörja sitt sista år. Jess! Dock ser jag ju inte frammemot att börja i höst ännu, för nu har jjag ju sommaren framför mig. Men det känns nog fan så skönt  att få börja studera om ett år och trolitvis flytta hemifrån.

Skolavslutning idag med dimission...91 studenter och ja gratulerar dem alla!

Var på studentkaffe till familebekanta, som jag kanske ser i vimmlet ikväl nere vi bryggorna.

Nyser som bara den. Är kanske allergisk mot katten.. nä int vet jag, kanske de e pollen?!

Gick i 10 cm klacka idag, och fötterna var nog sjukt sjuka efter att ha gått i 4 timmar...jag lyfter på hatten till folk som går med dem hela dagar!

Men nu ska jag ta o ringa Jessica M om kvällen.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0