har fått nog av alla bloggares attityd. " Oh ja e så snygg titta på mej, ja vet alla älskar mig fast ni säger ni hatar mig"


O nu ett sista inlägg för idag. Bara för att ja måste få säga de.

VA FAN E DE ME ALLA FJORTISAR.
di härmar varandra.. först e de en som säger : " Oh ja e så snygg titta på mej, ja vet alla älskar mig fast ni säger ni hatar mig".. okej.. bra självförtroende ..grejt. Men då alla jävla fjortisbloggare e exakt likadana " Oh ja e så snygg titta på mej, ja vet alla älskar mig fast ni säger ni hatar mig"..." Oh ja e så snygg titta på mej, ja vet alla älskar mig fast ni säger ni hatar mig"...." Oh ja e så snygg titta på mej, ja vet alla älskar mig fast ni säger ni hatar mig"...

Man orkar bara int läsa sånt för 50onde gången.. Kom igen..ni behöver inte vara som alla andra. Nått nytt snälla! 

Tack för mig ikväll.. gonatt :)

Kommentarer
Postat av: sabina

exakt ! sen tycker dom att dom har jävla bra svar på tal när någon sagt sanningen och tycker som e patetiska. fast jag gillar dom lite för man får ju ett gott skratt med jämna mellanrum när man läser deras bloggar :D

2009-05-12 @ 22:00:06
URL: http://sabinahighheels.blogg.se/
Postat av: stina

De stämmer ju! hahah!



härlig blogg (:

2009-05-13 @ 16:18:00
URL: http://sstinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0