Ett tråkit inlägg om livet, läs inte om du har svårt för såna inlägg!!! (som jag tex.)


En verkligen blandad dag. Ena minuten på brahumör o andra på dåligt. Trött som bara den har jag ialla fall vari.

Skolan e ju absolut helt fjantti nu sista veckan. Man gör inget vettit på någon timme.. bara ser på film o sånt chill. O har man int timme så sitter man i ABIhörnan o mögglar...just de, mögglar!

Kom hem o somna. For på kaffe me Jessica x2 halv 7...kom hem typ lite före 9. De här me att försöka få sina föräldrar att snabba på i matbutiken går int så bra.

Ikväll ska ja prova min vårfest outfit, samt läsa breaking dawn och midnight sun. Lite knepigt är de nog då man läser två böcker, för man blandar så lätt ihop dem med varandra.

Hitta superställe att vara på. Låste in mig på Wessan o sitter nu härr på wessabyttan me datorn i famnen. Super bekvämt . O nej, som svar på frågorna som just ploppa opp i huvu. Naturen kallade inte, jag sitter bara annars här. Javisst ja e lite knäpp. 
Ja undrar hurudan bild folk har om mig. Hurudan bild man får om man bara läser denhär otroligt tråkiga bloggen, eller om man känner mig också. 

Tråkig indeed. Ja e trött på mitt tråkiga och normala liv. Inget händer ju. Visst ja tycker ju hur mycket som helst om min familj o mina kompisar. Men inget speciellt händer. De bara rullar på. Inget är dåligt, men int finns de nått som är sådä jätte bra heller. Oh verkligen tråkit. Nå, efter en sånhän svacka borde de ju lyft..för de kan ju inte gå nerå¨t hela tiden?!

Men sen igen så e de supertråkit att läsa sånhä deppiga bloggar, så ja ska nog ta o sluta klaga. Men de e ju bra att veta om några år om ja läser denhär bloggen igen, eller kanske ja tillochmed fortfarande skriver då, så vet jag att ja har förut också haft tråkiga perioder i mitt liv, om jag då också råkar ha en. Eller kanske de helt enkelt bara kan gå uppåt efter dehär. Får hoppas på de. 

Annars är jag ju nog ingen deprimerad människa. Känner fortfarande ingen som har lika mycket energi som jag har (under de flesta dagarna av mitt liv). Men ibland ska väl vi galna också få ha lite nergångar.

Nämen usch då. Nu blev dehä inlägge nå jäkla deppinlägge. Och de e nog verkligen int min stil att prata om livet. Verkligen INTE.

Så då tar vi o slutar me de. Som ja redan sa för en stund sedan.

14 % kvar av akkun på datorn..kanske ja borde ta o börja spara inlägget så småning om då.
 NÅja o en sista hälsning. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) Jepp där hade ni er Satu dos för idag.

o så piggar ja upp mig själv med en bild på the family från venedig. Alla har nog ganska dåliga miner men vad kan man!


Kommentarer
Postat av: Annu

Alla har sina down perioder vet du, men sen går de bara uppåt och då blir man rädd de ska börja gå ner, så du ska nog allt få se att när sommaren börjar börjar det nog hända saker! Du ska ju med Ida ut o på i Europa, då ska du se du nog har time of you life med henne, o sen när du kommer hem så fortsätter allt lika bra! :D



styrkekramar

2009-05-28 @ 11:44:05
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0