satu vill bli frisk nu!


torsdag, tror jag.
Ledig dag. Ingen skola, inga prov, skönt! Dock for jag till skolan klockan 11, med buss. Bussgubben sa nått underligt ti mej då ja steg in i bussen, fråga "va?!" en gång, o uppfatta fortfarande int va han sa, så ja skratta o sa jå. Undrar verkligen va ja har svarat jå på.
Vi öva dans till fashionweekenden. De blir nog bra, vi e duktiga så (: 
O på tal om dans så borde jag o Ida verkligen sätta i gång me Österrike-dansen. Musiken skall vara inne om 1 månad!!!! 
Borde verkligen int ha dansa, ja komemr aldri bli frisk i denhä takten.

Efter dansen blev de ABC me mamma. Vi va o åt pizza. Så de va skojit. Där satt en pojke o åt, o mamma va 100% säker att han va högst 18 år, jag såg att han va minst 20. Borde ha frågat hur gammal han var !

Nu sitter jag o äter gårdagens kladdkaka. Den blev nog god, lite sötare skulle den ändå ha fått vara. Men kladdkaka är alltid gott:) Fast man int känner egentligen någon smak.

Idag har Nadja varit borta i 8 veckor, jag trodde aldrig ja kulle mista honom på dethär viset :( <3


Nu iväg o posta ett paket till Sarah.

Kuulemiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0