svart hatt, svart slips



Sådär ja. Så va man hemma ordentlit efter en lång dag.
Som ja redan nämnde så hade ja håltimme under dagen så de va skönt. Före de hade ja modda o efter de hade ja Spel(vi hörde på musikalpresentationer) o sen kör. 
Efter kören lämna jag o Ida i skolan o gjorde lite dans. Vi kom int så långt fram, bara 2 åttor, men vi har iaf på klart va vi ska ha :) De blir Michael Jackson för hela slanten. O som kläder ska vi iaf ha en svart hatt och en lös svart slips ;) TUFFT! de ska bli så jävla huippu :D!!!

Nåja, efter skolan o dansen for jag hem. Hann vara hemma i 45 min, sen bar de av igen ti Gerby för att hålla barnjumppa. Di va söta dom dä barnen :) O jaa, sen kom  Fia o hämta mig, senfor vi o hämta mamma o pappa o sen for vi hem. O nu e ja då hemma, har snart vari i en timme.

Imoron blir de väl vanlig skoldag. O på kvällen dans. O den dansen borde ja annars också ta o göra lite längre! Ska ju va klar om 2 månader:O!!! typ.

Nåja..Ja saknar Nadja helt grymmt. Ja läste min gammla blogg idag, o ja hade skrivi där att ja sakna Amanda, altså nadjas tvillingBROR o att de va 1 år sedan han dog. O nu har ja ingen dera. De e hemskt! Va har jag gjort för att förtjäna att Nadja försvinner o har vari borta i 6,5 veckor :'(!!!??

Nu ska ja sluta skriva, månne ja sko ta o ladda opp nån bild. Tackhej


hihi, lite bilder från slovenien o italien  från hösten.


venedig

venedig

sista bilden för ikväll från venedig. LJUVLIGT, dit ska ja igen!

Kommentarer
Postat av: Annu

Jag hoppas verkligen att Nadja kommer tillbaka, tyckte ju om den kissen jag me!! :(

2009-03-17 @ 14:29:20
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0