snart river jag av armen


Fredag.
Oh ja e jätte störd. Min arm e helt i lås. Ja kan int ta bakåt den alls. Om ja rör på den normalt sådä, frammåt o bakåt..sådä som då man går, så tar de så sjukt ont då ja tar den bakåt så de int klokt. De e jätte jobbigt. Får huvuvärk o alla möjliga andra värker av dehär.
Sen e ja störd på att ja int e 18. De hä e första gången ja ha i princip påriktit vari störd på de sedan alla börja fylla 18. Har annars ingen brådska med at bli de, men just nu har jag. vet int hur ja ska slippa hem från stan ikväll, o om ja sko va 18 o ha körkort sku de ju va hu enkelt som helst! Attans ja e störd.
Ja ha bara vari störd idag. Fast jag nog har varit helt glad. Men ja råkar skriva inlägg alltid då jag är störd.
 Nä usch!
Inge mer nu. stop


en onödig bild i ett onödigt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0