senil?!



Dagen har kännts som en evighet. Ja for till skolan ti 8 fast ja börja först klockan kvart före 10, för ja orka int ta bussen, så for me pappa. Nåjaa, int va de nå me de, ja läste twilight i skolan, så nu har ja bara 1½ sida kvar före ja kan börja på new moon :) i alla fall, hade ja PMH2 först, jag o jessica blev väl typ ganska så långt klara, så de blir presentation på hairspray på måndag. Efter de hadde jag mat o sen modda och moddan har aldrig varit så tråkig! eller säkert har den, men de va så tråkit, o ja var bara så trött, så ja höll på att somna o jaa-a. Sen va de matte, o kan nu hon den dä jävla kandidaten sluta upprepa sig...ja blir galen! ungefär så här låter de då hons ka fösöka säga en hel mening : "de..de e på grund av altså...altså för att..att x..x int kan vara..vara noll" . Ja, ja hitta på den dä meningen just så den har nog inge samband me va vi gick igenom, men de e så jävla störande då hon ska säga varannat ord två gånger!!!ääääääh!!! såndä skit studernade kan int mena allvar då di vill bli lärare! stackars elever som får henne!

nåja, iaf efter de så va de info om förintelsekursen/resan. o ja vet int om ja ska fara eller int. För de första så kräver de ganska myki arbete , o  de e bara en kurs, men de e int de, utan den e ganska dyr. 600-800 euro blir den, eller kanske mindre, men knappast nå mycke. Iaf så e de myki pengar, o ja sko lika bra kunna fara ensam ti södern i två veckor, eller nått liknande för samma summa pengar. o just nu lockar de mer.. så beslutsångest nr 1 jå!

Ikväll e de jumppa fö barnen...eller int ikväll, om 55 min. O ja e ju bara så trött så ja vet int hu ja ska orka! men ja måst nu pina mej igenom de iaf. Sen så ska ja nog faktist ta o slappa resten av dagen. Ja e så sjuttons trött!

O ja håller påriktit på att bli gammal. Ni vet hu gammla männskor stiger opp varje dag typ kl.7 oberoende om de e vardag eller helg. Nå hej hopp här e jag! På söndag, sko ja ha fått sova precis hu länge ja ville, ändå vakna ja klockan 9 o fick int sömn efter de. Int nog med det. I går, vakna jag 45 min före min väckarklocka ringde! va e de nu för skit! somna dock om, men sku ha helt bra kunna stiga opp då! IDAG vakna ja av väckarklockan kl. 7 O JA VAR PIGG!!! de e ja aldrig! nå ja laga iaf väckarklockan att ringa 5 min. senare... o dom 5 minuterna har aldrig tagit så länge :O USCH!

o så har ja ont i ryggen från igår. Att int ha dansa på 2 veckor märks nog ganska bra!

men nu ska ja o vila en stund före barnjumppan.

Nadjakatten har annars int kommit hem ännu :(..den har varit imoron borta 5 veckor :( Kom hem nu Nadja :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0