Earth Hour

Lördag.

Altså min dag har egentligen varit helt super bra :)
For altså i morse ti mommo o moffa. 2,5 h i bil. Men de gick bra, hade ju ipodden med mig.

Vi kom till mommo o moffa 1 tiden, kännde mig helt borta, för hade sovit i bilen en stund. O sen somna jag somvanligt där också på soffan, de e pånått sätt en så lugn stämning så man somnar fast man int sku va trött.
De va i alla fall rtevligt att se mommo o moffa, för hade somsagt int sett dom sedan julen. O de verkade också glada att jag var med.
Läste lite på new moon, o den e nog så bra, fast jag bara har kommit 6 kapittel frammåt!

Nåja, halv 6 tiden startade vi från mommo o moffa, o då bar de av till Annu. Eddan kom ju hem igår, så träffade henne ikväll.
Vi hade de jätte kiva. En otrolit lyckad kväll, i mörkret pga earth hour!

Kvällen slutade dock lite pinsamt, men vi överlevde tystnaden.

Imoron är de dramadiplomsövning. Fashionshowsöving. O sommarjobbs söknade som gäller.

Men nu ska ja så smånigfara o lägga mig


Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, tack för svaret! =)

2009-03-29 @ 00:15:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Annu

haha pinsam tystnad var det nog när vi kom ut, men de sade nog sen att de inte hört på xD tur är väl det haha!

2009-03-29 @ 11:47:20
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0