chokladen kommer att äta opp mig innifrån



En tung skoldag, fast ja bara hadde 3 block.
PMH2 först..de gick bra för Jessica va ju där. sedan matte o sedan tyska. Matten lkunde int ha vari mer ointressant! Fatta! teori precis hela timmen! Usch. Nåja..o tyskan jaa-a. Ja kan typ inge tyska nåmer..vet int va som har hänt!
Efter dedä va de matteminitest. O ja har allvarligt ingen aning hu de gick. Matteläraren kolla nog igenom o sa att de såg bra ut. Men sedan avslöja hon ändå inget. Så ja vet int?! 
Efter skolan blidde de stan en stund. Cittare och choklad stod på tur. Tyvärr choklad somsagt idag igen. Attans va ja e beroende! Nu måst ja sluta äta choklad! annars ser ja ut som en köttbulle före sommaren har börjat ;)

Ikväll e de dans. Har int haft dans på 2 veckor, så får se hur de går. Efter dansen tänker jag göra matten..o sen ska ja bara slappa tror ja, se på tv o sånt skit. Ja e bara såå trött. Ja sover ordentliga nätter, men när ja kommer hem är jag död! Idag tillochmed vakna ja före väckarklockan. En hel jävla timme! va har hänt med mig. Lika var det på söndag efter Tärnaby. Ja vaknade av mig själv kl 9 och fick inte sömn efter det !! Ja tror ja håller på att bli gammal. Ni vet sådär som gammla tanter o gubbar stiger upp typ klockan 7 vare sig de e vardag eller helg. Uschamig!

nåja. Tror ja ska gå o vila en stund. Sen iväg på dans!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0