Söndag


Dehär sko kunna vara en typisk hangover-dag. vakna halv 11, låg i sängen ti halv 12. Åt lite klockan 12 och gick o la mig igen i sängen för att läsa. Läste och steg upp för att se på Friends. Nu e klockan 20 före 4 och jag har just klätt på mig ordentliga kläder.

Sia's Viol-glass e lite underlig. Ja kan int bestämma om ja tycker om den eller int. Den smakar som blomman doftar, så man får en liten känsla att de kanske int e så bra att äta den glassen, för vem vet om Violer i giftiga? För ja har alltid tänkt att blommor kanske inte är de nyttigaste man kan äta, men nu äter ja de ändå! Eller jaa, ja öter ju int blomman, utan glassen, men så känns de i alla fall.

Solen har kommit tibax och ja tror att sommaren också kommer återvända så småningom. Enligt Sarahs dator ska de vara +10 grader och ingen sol. Men de stämmer nog int. För de e soligt där ute.
Man märker också bra att stormen har lagt sig för grannpojkarna ha börja springa ute igen. Aaw, i mina ögon kommer dom allti vara där kring 7 år. Stackars pojkar ska väl börja 8an i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0