oh no, ja har brännt mig :S


Det är nästan så ja tar tibaka de där med att inte bränna sig. För första gången i finland har jag nnu brännt  mig- Men ingen varna mig för stark UV strålning!! Okej då, dumt huvu får kroppen lid. 4 timmar i solen på strande nästan utan solskyddskräm, hur puckad får man vara? Kinderna och magen hettar. Men de blir ju brunt snar..

4 timmar på stranden med Mallan. Där emellan kom också Ida och Mia. Skönt som bara vad!, emn inte rolgt efteråt då man märker hur röda känder man har.

Fixa också med Ida våra jackor till startrikå. Så snart e dom också klara för österrike.

Nu på kvällen va ed strampen som gällde. Getost och kyckling smörgås med Sarah och Fia.Efterrät, ben and jerrys och friends. Mums kväll!

Kanske blir de ett nattligt dopp i kväll igen...Men fångad av en sång imoron iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0