Hår


Ja va till frissan idag. ÄNTLIGEN. Och jag är nog nöjd. Duktig som jag är så har ja faktist tagi en före-efter bild och tillochmed fått in den på datorn. Så här kommer den. Men jag måst bara be så sjuktmycket om ursäkt för min fjortis-måla-över-ansiktet! Ja har lovat mig själv att aldrig göra de, men idag har ja en otroligt bli-dålig-på-foto dag. Fölåt fölåt fölåt!

Nåja, bilden

De syns kanske int sådä jätte bra. Men de e en rödbrun underfärg. O sedan e de tjocka röda slingor på vissa ställen i håret. Och sen är nog nästan 7 cm kortare än jag hade. Känns underligt, men fräshare, mycke fräshare. Japp, ja e nöjd!

Efter frissan for jag på kaffe me Mallanballan. Gud va Waynes va fullproppat me snyggingar idag. Trolitvis för att vi va där ;)


O så en bild från sista veckorna i skolan.


Jeba, Jag, Annu

Kommentarer
Postat av: elin

håret ser jätte snyggt ut! även fast du svärtat över ditt ansikte din lilla tönt (;

2009-06-08 @ 17:25:30
Postat av: Anonym

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper fint hår! asskönt!

2009-06-08 @ 22:00:15
Postat av: Satu

Tack tack ellan och den anonyma :)

2009-06-09 @ 00:25:38
URL: http://satu.blogg.se/
Postat av: Jebaa

jag e den anonyma, daah, jag skrev mitt namn, men de försvann (;

2009-06-09 @ 08:21:26
Postat av: janina

snyggt hår! :D

2009-06-09 @ 19:50:48
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0